Welcome to xxincredibleexx-joshua.blogspot.com



profile

I'm fully 17 years old!!! YAY! Well, 17 and a half. Trying to get himself straight. :D Wanna learn to drive this year :D Want to pass my SC!!! 3 credits! :D


I'M FAN OF




I always Love LiverpoolFC
I'm a real big crazy football fan. Don't get me wrong :D



Ads


Nuffnang
PLEASE CLICK FOR ME! PLEASE + 1000
I NEED MONEY! :D



I'm Listening



Plurk
Happy o meter
Almost

Fellow Peers and Archives

(Clarisse)
(YoYo)
(Kar Mern)
(Fiona)
(Angeline)
(Cassandra)
(Joshtan)
(Kritz)
(Vivian)
(wkw)
(Blake)| (Blake music edition)
(Elmo)
(Nicole)
(Joane)
(victoria) (Wenn)
(TJ)
(Avis)
(Michelle)
archives
Click here!
July 2007
Click here! August 2007
Click here! September 2007
Click here! October 2007
Click here! November 2007
Click here! December 2007
Click here! January 2008
Click here! February 2008
Click here! March 2008
Click here! April 2008
Click here! May 2008
Click here! June 2008
Click here! August 2008
Click here! September 2008
Click here! October 2008
Click here! November 2008
Click here! December 2008
Click here! January 2009
Click here! February 2009
Click here! March 2009
Click here! April 2009
Click here! May 2009
Click here! June 2009
Click here! July 2009
Click here! October 2009
Click here! November 2009
Click here! December 2009
Click here! January 2010
Click here! March 2010
Click here! August 2010
Click here! November 2010
Click here! May 2011
Click here! June 2015



Credits

All by M3 hard work..lol Hey Don't PLay PLay


@ 9:10 PM

Sunway
Ytd, Joshtan, Kar Mern, n me went to Sunway..i oready plan going to shppin wif friends for looooooooong time oready..i asked Hui Ting, Blake, Kritz, Angeline, n Fiona..they said they cant go...T_T..then turn out Joshtan go wif me..lolxz
ya, at 1st..me n Kar Mern waited for Joshtan..then went to Sunway. we saw Enchanted coz i heven seen yet. Kar Mern told us sit de sit wif couple..(The sit is not for us) then let de security checked...my heart was pounding..then he told us to sit our original sit..(IS ALL UR FAULT KM..LOL..XD..jkjk)...The show was damn funnnnny..haha..
me n Joshtan didnt talk much coz i dun noe wat to talk..sorry..^^
then wanna go home tat time, we fetch Joshtan to de Mobile to wait his dad..
i lik it n i enjoy it oso...lolxz




Saturday, December 29, 2007 @ 5:43 PM

Picture review
Tat time in Kedah, Kar Mern keep telling me to take pic with her....?? i was lik WTF! NO WAY..! Then she lik bullied me (Blackmail me)...haiz...i took pic with her lo...At 1st..i think she purpusly took de pic so blur...lolxz


I evertize Hotlink...haha^^

Bla Bla Bla...

Stupid 1...i oso y i'm doing tat...??

Haha...i'm still de best in tall.............hahahahahahahahahahaha

ME n Kar Mern look retarded....lolxz



Friday, December 28, 2007 @ 9:27 PM

Kedah n Penang
Ytd jz came bck from Penang...haiz...so fast finish my holiday oready...anyway..i'm going show the hotel...

1st went to shopping 1st..i went to Pivillion..ntg much...kind boring..."."


Tis PIC TOOK IN 1U...jz for extra..Carls Jr..(My mum work there as a manager last time...then the company bangkrup...haiz..cham cham..) Now came bck to M'sia oready...haha







So new...


Lets jump to Penang coz Kedah ntg much to say...lolxz


Penang Bridge





The view of the M'sia ocean..

Wats u looking at?????(My Cousin)

After is so dark..

We went to Red Box then after the hotel...

We went to Red Box in Gurney PLaza

The BAYVIEW HOTEL..

is lik a apartment..for so many years didnt stay in tis hotel before...

The lift..

Christmas Tree.. :)

The Santa..



In the lift..look down is so beautiful..

My room num..728

After few days..no more holiday...T_T..here i am..in KL..
tats all..write tml...lolxz..^^



@ 4:11 PM

Cape Town
Last few weeks, my whole family n i went to Cape Town. The very end of Africa. we went to the TABLE MOUNTAIN. The mountain is sooo nice..iz lik u never seen before...very weird mountain..de shape is lik a Table. We went up, so freaking cold..n i kind of scared of height, i almost Pengsan..lolxz
From up there, when u look down, the view so nice...


The Table mountain..

The View so nice!

The mountain is a lion head...
My sister wearing the hat..

Tats the table mountain...n oso small hole to the mountain.

the que is so loooong...it took me 40 min stand under sun...

Everybody were watching the mountain.

The mountain surrounded by de clouds, tats y is soo cold.

inside de cable car.

Tis is Cable car we were about to sit.

is so high.

From up there, the view is so nice...the ocean is so freaking blue...





The cloud is so thick...

The view...argggh...lookn at tat...damm!

tat side got 1 small island..tats where (NELSON MENDELA) went to jail.
[The 1st black President of South Africa..went to 27 years of jail coz he anti with de goverment.]



The Hotel
The hotel we stayed.

Tis is hotel..

The room
The sofa which i sleep...pull out de bed under the sofa..n is a bed..lolxz

The TV!

Outside...


Cape Point
Then the next day, we went to Cape point..which is the end of Africa...SPECIAL!


The Road to Cape Point..the sea sooo nice...



The beach



Go up there, the wind is so strong...can blow u away...i almost fall...

The sign to which country..



Very cold lo...^^

Singapore..tats mean oso toward M'sia

The beach

The sign

The place call THE CAPE OF GOOD HOPE

N at night u can see very beautiful sky..


Tats all i have...hope i can get more of tis pic in South Africa..lolxz